Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Falafel Mouni. Meer weten? Ontdek meer
Rico
19 jun 2026 om 21:02
De medewerker die ik telefonisch sprak, hielp mij niet op een klantvriendelijke manier en ik had het gevoel dat er de spot met mij werd gedreven. Dat vond ik erg onprettig en niet de manier waarop je met klanten hoort te communiceren. Niet aan te raden.
Saskia
19 jun 2026 om 0:08
De bezorging was snel en het eten nog goed warm. De Vlaamse friet, salades en het durum broodje waren prima echter de star of the show en waar ik me het meest op verheugde: de falafel, die was veel te veel doorgebakken. Erg teleurstellend.
Bettie
18 jun 2026 om 21:25
het was heerlijk
Christina
17 jun 2026 om 20:37
Prima kapsalon! Was jammer dat we de knoflooksaus vergeten was. En ik wel betaald had voor extra sausjes.
Benthe
16 jun 2026 om 20:53
De beste kapsalon!
Salima
15 jun 2026 om 10:32
Top! Het was heerlijk en ook vriendelijk bezorgd
Johan
15 jun 2026 om 8:00
De kapsalon was goed verpakt en lekker warm.
Patrick
14 jun 2026 om 14:56
xxl kapsalon besteld de salade kwam niet overeen met de foto bij hun advertentie kortom was meer plastiek dan salade pita broodje leek op beton en het vlees kip moest je zoeken tussen al dat patat kansloze zooi waar Leeuwarden om bekend staat bah